Διαχείριση Σχέσεων Πελατών και Προμηθευτών & Πληροφοριακά Συστήματα CRM
Δωρεάν μεταφορικά για αγορές άνω των 25€
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το βιβλίο είναι οργανωμένο ως εξής: Στα κεφάλαια 1-3 παρουσιάζεται η φιλοσοφία και το περιεχόμενο της διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων. Στο κεφάλαιο 4 παρουσιάζεται η φιλοσοφία και το περιεχόμενο της διαχείρισης των σχέσεων με τους προμηθευτές. Στα κεφάλαια 5, 6 και 7 παρουσιάζονται οι Λειτουργίες, τα Συστήματα και τα Μοντέλα απόκτησης συστημάτων CRM. Στο κεφάλαιο 8 παρουσιάζονται οι νέες μορφές CRM στο πλαίσιο της e-επιχείρησης. Στο κεφάλαιο 9 περιγράφονται οκτώ περιπτώσεις εγκατάστασης CRM.Το κεφάλαιο 10 περιλαμβάνει εφαρμογές CRM μέσω των λογισμικών CRM των εταιρειών Soft-One και Entersoft. Το κεφάλαιο 11 αναφέρεται στις μεθοδολογίες εγκατάστασης συστημάτων CRM, ενώ το κεφάλαιο 12 στην αγορά του CRM σήμερα και στο εργαλείο «Digital marketing strategy planning template» της εταιρείας Smart Insights.
ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ISBN: 978-960-9465-64-9
Σελίδες: 336
Έτος: 2022
Εκτύπωση: μονόχρωμη
Εξώφυλλο: μαλακό
Διαστάσεις: 17×24 εκ.
Κωδικός Ευδόξου: 112706527